Xiaomi Redmi 4x - pareri si pret

Alege Xiaomi Redmi 4x pareri si pret! Vezi caracteristici ale acestui smartphone ieftin si afla parerile celor ce au comandat online si cumparat acest telefon mobil, fabricat in China. 



Am comandat acest telefon, dupa ce am vazut fotografii facute cu un telefon Xiaomi si avand ideea ca e o chinezarie. Dar, m-am inselat in privinta lui. Am cumparat online xiaomi redmi 4x 32 GB pret si dupa instalarea versiunii de android si cateva aplicatii, au ramas liberi cam 25 GB. L-am luat pentru bateria de 4100 mAh, deoarece Samsung-ul pe care-l aveam, ma tinea putin si nu-l foloseam intens. Doar cateva poze, intrat pe whatsapp, facebook si mail foarte putin. Dar, avea o vechime de 2 ani.

Display Xiaomi Redmi 4x

Are un display de 5 inch, ce are 16 milioane de culori si o rezolutie destul de buna. 

Sunet Xiaomi Redmi 4x

Are sunet foarte bun, iar pe mine ma deranjeaza acest lucru. Daca esti la un rand sau intr-un birou, se aude tot ce vorbesti. Nu am gasit o setare, care sa modifice volumul difuzorului.

Vezi pareri TV Led Star Light

Senzorul de amprenta situat pe spatele telefonului, functioneaza impecabil. La atingerea acestuia, ecranul se lumineaza instant. Functioneaza fara lag-uri. Are instalate scanner, busola, lanterna si se gasesc la instrumente.

Camera Xiaomi Redmi 4x

Camera principala de 13 MP, iat cea secundara de 5 MP face poze acceptabile. Inca, nu l-am testat prea bine din acest punct de vedere. Activati functia HDR din coltul dreapta sus.

Un produs bun, care merita achizitionat.

P.S.

Achizitionati si o husa de protectie pe care ar fi bine sa o scoateti, cand incarcati telefonul Xiaomi





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu